alleyballey

Alla inlägg under juni 2011

Av Alexandra Karlsson - 30 juni 2011 23:03

Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Det är nämligen så att jag ska åka till Dalsland om några dagar och en väldigt god vän ska flytta. Det är ändå härligt att komma ut på landet och bara ta det lugnt, men det är ändå jobbigt. För att jag har liksom hela mitt liv här, här i Kållered. Men strax kommer en del av mitt liv i Kållered försvinna. Och det tycker jag är väldigt väldigt väldigt väldigt jobbigt. När vi åker till Dalsland kommer jag tillbringa min tid med min kusin, och det ska bli riktigt kul och mysigt, men å andra sidan är det inte långt kvar tills min andra halva försvinner. När jag fick reda på att min goda vän ska lämna Kållered så kändes det liksom inte så jobbigt precis då, men när jag tänkte på hur långt bort det är så började jag tänka annorlunda. Då blev det jobbigt och funderade på att räckna ner tills den dagen verkligen är här, men insåg att det skulle bli så fruktansvärt jobbigt, ännu jobbigare än vad det redan är. Jag har varit i den stugan förut, någon vecka ungefär. Det var riktigt mysigt speciellt när jag fick vara med min underbara kusin, hon är guld värd!
Man har ju sett hur ledsna människor blir på film när dom ska lämna någon som dom är väldigt nära, dom gråter som jag vet inte vad och då undrar jag om det kommer se ut så. Jag vill egentligen inte ens tänka på det. Men hoppas på att den jag avgudar något så enormt kommer och hälsar på så mycket som möjligt!

Skönt att sätta sig och skriva ner sina känslor, tack för att du läste!

Love

Av Alexandra Karlsson - 30 juni 2011 18:13

hajjjjj!

hur är det med er? jo här är det bra!!  

gick upp halv 10 och åkte till stranden, å solade solklart.. och så badade jag faktiskt, det va ju asavarmt! åt frukost,lunch och efterrätt på stranden,myyys!  

sedan så kom vi hem vid 14.00 ungefär, då solade jag igen. Suttit ute med min gitarr,spelade å sjung för josefine! Hade tänkt att spela in snart, fast vet inte när.
Vi får se! Och nu sitter jag och kollar på tv, försöker att få med någon ut men de går inte så bra.. men aja har inte mer att säga,har säkert mer att säga sen  

        

Av Alexandra Karlsson - 29 juni 2011 23:05

haaaj!

måste bara säga,denna dagen har varit grym!!!!

tack så himla mycket   

glad chey, hajdå!

   

Av Alexandra Karlsson - 29 juni 2011 12:25

hallåååååj!


kolladde igenom några videos på min youtubekanal, å hittade en video på mig och sanna när vi skrattar åt inget men aja det va as kul!  


Av Alexandra Karlsson - 29 juni 2011 00:01

hejhej!
jag måste säga förlåt för jag har faktiskt inte orkat blogga det senaste,men nu e jag igång igen!! :D

som sagt,idag har jag varit med Daniela och Strahinja, det va skoj! sedan träffade vi Adela också! har faktiskt inga bilder från idag :/ hahah det va en aning pinsamt förut,vi plingade på Kalle, å så sprang vi ner till källaren, så kom han ut å vi höll på att pissa på oss asså, så går jag ut ur svalen, ja då står han där ute med sin cykel å vinkar så glatt.hahah å imon ska jag nog träffa honom,får se!   

christina grimmie, hon e verkligen JÄTTEBRA
om ni inte har hört henne nån gång, lyssna! lyssna oavsäääätt!hah.

  är inte min hund,FÖÖÖÖR GO?

HOT

Av Alexandra Karlsson - 28 juni 2011 18:05

halloj, kommit hem precis för att jag ska äta å sen ska jag ut igen!

var med Daniela och Stra förut, vi spelade lite fotboll å sånt, chillade mest.
sen drog stra hem så gick jag och dani och köpte glass, muuums!
jag har märkt hur gott det är med piggelin asså, men aja nu ska jag äta,vi höres!

              

Av Alexandra Karlsson - 25 juni 2011 23:01

  heeeeeeejdär!

Nu vill jag tacka världens bästa Pernilla Schyberg för att hon gjorde min kväll helt underbar!
tack vännen!



Förresten, förut så gick jag upp till mamma och spelade keyboard, OCH vet ni vad... jag,världens bästa Alexandra kan Price tag och Fuckin' perfect på piano nu! nöjd!!!!!

  bara tog nån bild :P

Av Alexandra Karlsson - 25 juni 2011 16:32

hallåj!

precis kommit hem, vart med göööllet Pernilla sen kl 1 idag och ikväll ska vi gå en liten promenad!
först gick vi till hemmakväll och köpte godis och dricka,mums   vi satt där en bra stund och sedan gick vi runt lite, jag hittade ett ställe där det var lä och sååååååååhär varmt, så vi la oss ner och sola och halvsov faktiskt! satt där och snackade å skrattade åååå jag vet inte vad..   

sen började vi gå hem för att hon skulle iväg..men hon kommer hem ikväll å då ska vi gå ut igen!

har inte så mycket mer att säga men ni får se att jag har haft det skoj iaf,med hjälp av bilder

                 

Presentation


För att följa mig dagligen gå in på nattstad.se/alexandrakarlsson.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards