alleyballey

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Karlsson - 29 november 2011 18:00

Hallådär! :)

Idag mår jag lite bättre och har fått provsvaren på EEG:t. Det visade sig att det inte var epilepi som var problemet. Så det som är kvar nu är EKG och ska kolla öronen. Fick smink av Anna, supersnällt! Blev jättenöjd faktiskt!

   

 

Av Alexandra Karlsson - 28 november 2011 20:13

 
Tråkig outfit.se men jaja
   

      
Lugg ? :D

 

Av Alexandra Karlsson - 27 november 2011 22:28

Godkväll, jag lovade en outfit, men vårat internet funkar inte pågrund av stormen. Dock var min outfit onepiece så det var inte så speciellt precis. Imon får ni en riktig, godnatt!

Av Alexandra Karlsson - 27 november 2011 16:36

Hej på er, jag har ju lovat en outfit bild idag. Och jag håller vad jag lovar, fast ni får bild senare.
Idag har det varit jääättetrist, söndagar kan dränka sig. Men snart ska jag till mamma iallafall. Efter jul så ska vi tapetsera om mitt rum och så, såatt det gillar vi! Förresten... det är första advent idag, yey! Jul slår allt, det är så mysgt! Speciellt dagarna innan och efter julafton, ni kanske märker att jag längtar... Dock har jag ingen aning vad jag önskar mig, men vi får la se! :) Nu ska jag packa och sedan till mamma. Vi hörs senare! :)

    

Av Alexandra Karlsson - 27 november 2011 07:45

Vaknade nyss och ska snart hämta oboy, känner mig lite konstig som vaknar nu... Haha.
Idag vet jag inte vad som händer, lite plugg och gitarrspelande + ska till mamma. Annars inget.
Trött på adressen till bloggen nu så tänkte faktiskt byta, funderar på idaalexandra.bloggplatsen.se fast är inte säker.
Ska tänka lite mer på det. Ska ta lite outfitbilder senare tänkte jag! Längesen...

Menmen nu ska jag hämta oboy och slöa lite i sängen, fortsatt trevlig dag!

    

Av Alexandra Karlsson - 26 november 2011 19:14

Hej igen, nu är headern klar. Det gick lätt faktiskt, brukar bli helknas annars.  Nu ska vi titta på film med sällskap av chips, yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!

  

   

Av Alexandra Karlsson - 26 november 2011 17:51

Hallå på er! Dålig uppdatering jag vet, fast hej å hopp här e jag. Gissa när jag gick upp idag? Kl sju, på en lördag...
Sen efter en stund åkte vi till sjukhuset igen, dom undersökte mina ögon och allt var som det skulle. Så eftr det åkte vi hem så satte jag mig md gitarren och bara spela något så lät det om ''Carry you home'' så testade med sång till och det funkade! Så den ska jag nog köra på julavslutningen. Sen gick jag till pappa så gick vi och handlade. Påvägen hem köpte vi thaimat. Gött jao.

Kanske slänger in ett inlägg senare, hej sålänge!


 
Don't cry, say fuck u and smile.

 

Av Alexandra Karlsson - 22 november 2011 15:04

Ändrade planer... Jag ska försöka blogga varje dag. Statestiken sjunker och känner att behöver berätta lite saker.
Idag skulle jag gått till skolan men jag lyckades inte. Åt iallafall frukost vid halv åtta och sen gick jag och la mig igen. Så väckte pappa mig vid kvart i tio så skulle vi åka till doktorn. Så jag hann inte äta innan det var dags. Men när vi kom fram så köpte vi en macka till mig, dock smaka den bara smör så kunde inte äta upp den. Kändes som att jag skulle spy när som helst. Men när vi nästan var klara hos doktorn så gick det över, nästan. Vet att det inte är farligt men när jag får yrsel osv men jag hamnar i ett hyperventelerat läge, då blir allt värre. Så fått lära mig hur jag ska andas och fick ta blodprov + lite till men det orkar jag inte skriva. Sen fick vi äntligen åka hem. På hemvägen så köpte vi med oss pizza och sedan drog vi hem. Kollade på Big Bang Theory och åt pizza + cola och sedan satte jag igång med matten. Gick bra, heh. Ärligt, alla säger att matte är jääääättesvårt. Men så svårt är det inte? Det ända som gör det svårt är att alla säger att det är ''det svåraste ämnet'' vilket det inte är. Svenska är ju svårare? Tänk alla jävla regler inom det svenska språket som du ska kunna, vissa saker i onödan. Men matte behöver du för att kunna leva i vardagen. Haha, jaja nu skiter vi i det...


Nu blir det nog BBT, min egna förkortning på Big Bang Theory!
Härligt med ett lagom långt inlägg, inte sant?


 

Presentation


För att följa mig dagligen gå in på nattstad.se/alexandrakarlsson.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards