alleyballey

Alla inlägg under september 2011

Av Alexandra Karlsson - 30 september 2011 23:36

Hej!
Idag har det varit en rätt så okej dag faktiskt. Först vaknade jag vid 10.20 ungefär och då åt jag frukost, eller försökte. Sedan kollade jag på Big Bang Theory fast det var efter att jag hade varit och köpt mig en cola. Och sen ringde min syster, så bestämde vi oss för att äta lunch på pizzerian, mums!

Sen satt vi ute i solen en stund, ey det har varit gött väder idag. Himlans skönt måste jag säga! Och sen gick vi hem, chillade lite osv. När pappa kom hem, gissa vad vi åt då?
Ja du hade rätt, tacos vare ja tacos. Blev väldigt lyckat denna gången faktiskt.
Jag är iaf nöjd med dagen. Och känner mig ännu nöjdare nu när jag ska visa er Turkiet bilderna, bättre sent än aldrig...!

  mamma, jag , mormor <3     Marmaris <3   snygg,  ellervad?     första dagen   utsikten från balkongen   jodå, det går bra         första dagen   stekerrrrr   om du inte ser att det är en sköldpadda, så är det det....

Snart ska jag sova faktiskt, imorgon ska vi åka till farmor och farfar. Och sen vid halv3 så ska jag träffa Adela. Så ska vi kolla på en match tillsammans. Kommer nog inte hinna  blogga imorgon, kanske på kvällen. Men kommer ta med systemkameran så då jävlar ska det tas kort! Jaja nu ska jag inte tjata mer. Detta blev ett långt inlägg märker jag...
Godnatt underbara du som orkade läsa allt! heh.

 

Av Alexandra Karlsson - 29 september 2011 23:28

Nu var det dags igen, nu ska jag sova.
Imorgon blir en lång dag, hoppas på att jag är fullt frisk, så att jag kan jobba!
Hade tänkt att lägga mig för typ en timme sedan, men facebook förstörde allt...

 

Av Alexandra Karlsson - 29 september 2011 17:29

 Hallå mina kära bloggläsare, känns så bra nu för jag mår mycket bättre idag än igår. Ingen feber längre. Bara anmält jobbigt förskyld. Det ända jag kan göra nu är att dricka te, vila och hoppas på att jag blir frisk till imorgon. Måste ta igen två eller tre dagar på dagiset på ett lov också, inte så kul precis.

Sitter och lyssnar på en av världens bästa låt, You and me. Så underbar så.
Och såklart dricker jag te, har det faktiskt riktigt mysigt. Pappa och Marcus är på Freeport eller nåt så jag är ensam, det är riktigt skönt ibland asså.




 

Av Alexandra Karlsson - 28 september 2011 22:16

Godnatt min fina bloggläsare!

 

Av Alexandra Karlsson - 28 september 2011 11:44

åka´till hemmakväll och hyrafilm jag och min syster
Bloggar mer sedan, hadet.

  saknar detta..!


 




Av Alexandra Karlsson - 28 september 2011 10:07

Vaknade precis ur en hemsk mardröm. Drömmen börjar med att jag och nästan hela skolan åker buss jättelänge för att komma till någon slags simhall, vi åkte jättelångt. Så tillslut hamnade vi i en helt annan stad. Det var där det hemska började, efter att vi hade simmat 1000 meter så skulle vi ta oss hem själva och alla andra hade skolkort utan jag så jag var tvugen att använda mobilen. Men jag hann inte se vad jag skulle skicka och till vilket nummer innan bussen kom, så vi sprang till bussen. Men jag missade den. När jag skulle gå tillbaka till simhallen och berätta vad som hade hänt så möter jag en kille, han kan la ha varit ungefär 20 år. Han tog tag i mig och slog slog mig osv. När jag äntligen hade tatt mig loss så sprang jag så snabbt jag kunde ifrån honom. Han sprang efter och skrek ''När jag får tag på dig ska jag döda dig''. Tillslut kom jag till en skola. Jag försökte berätta för vissa lärare men dom vände bara ryggen om. Fasten jag skrek efter dom lossades dom som att de inte visste att jag fanns. Jag gick ut ur skolan igen, kollade mig runt. Han var inte i min närhet vad jag såg i alla fall...

Jag kutade till bussen, kollade med dom vilket nummer osv jag skulle skicka det till. Yes, jag är påväg hem. Jag hade ringt mamma hur många gånger som helst men det kom inte ens fram. Men jag var iallafall påväg hem nu. Det var mörkt och kallt ute. När jag hade åkt i flera timmar var jag äntligen hemma, eller nästan. Jag springer upp för backen och tittar bak, gissa vem jag ser då? Tippa. Hon ligger där helt ensam i kalla mörkret. Bär hem henne. Går och lägger mig, med henne brevid mig. Just då, vaknar jag äntligen upp. Svettig och andfådd. Shit sicken jävla mardröm...

 

Av Alexandra Karlsson - 26 september 2011 15:40

      Kan inte bestämma mig, ska jag göra sidecut eller inte.
Vad tycker ni?

Av Alexandra Karlsson - 26 september 2011 14:23

Hallå, kom precis hem från ''jobbet'' och jag kan säga att jag är rätt så nöjd.
Alla småglin, aså dom är så jädrans gulliga va! Nu ska jag titta på tv och ta och käka nåt.
Hörs senare!

 

Presentation


För att följa mig dagligen gå in på nattstad.se/alexandrakarlsson.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards