alleyballey

Alla inlägg under december 2011

Av Alexandra Karlsson - 27 december 2011 01:21

Gjort en hemsida där jag lägger upp videos när jag sjunger osv, har lagt upp tre videos än sålänge :)
Gå gärna in och ta en titt!


http://musictoremember.weebly.com

Av Alexandra Karlsson - 17 december 2011 14:51

Ny blogg ju, klicka här för att komma dit!

Av Alexandra Karlsson - 16 december 2011 22:12

Gjort en ny blogg, http://www.nattstad.se/alexandrakarlsson så gå gärna in och följ mig om dagarna där, kommer nog ha kvar denna bloggen men kommer inte göra mycket inlägg alls. Hoppas allt bra med er!

Av Alexandra Karlsson - 15 december 2011 09:14

Godmorgon, hur står det till?
Kom till skolan för en stund sen, och jävlar vad trött jag är.
Om ungefär 20 minuter ska vi ha gympa, förra idrottslektionen gick ju inte så bra....
Men om vi ska dansa så är jag nog med på det, om inte så tittar jag på.

Något jag hatar är att jag knappt kan blogga hemma för att vårat internet är helt värdelöst.
Vi har 4 datorer i huset, och man kan bara använda en i taget för annars stängs allt ner.
Så igår blev det inte så mycket blogg, hade tänkt att byta headern också men får se om jag kan fixa det sen.

Nä här kan man inte bara sitta å slöa, nu ska jag fortsätta med plugget vettni.

  

 

Av Alexandra Karlsson - 14 december 2011 16:45

Hallåhallå! Hemma från sjukhuset, dock vart hemma i några timmar men haha a.
Så nu har man massa sladdar klistrade på sig, trevligtrevligt.
Ska snart äta, hungrig som en gnu. Hörs senare!
Ska göra en ny header tänkte jag, hoho :)

   

 

Av Alexandra Karlsson - 14 december 2011 09:17

Tjenare! Hur är det?

Sitter i skolan nu, har tråkig hemkunskap. Forever alone här asså. Senare idag ska jag till doktorn, igen..
Mamma hämtar mig på skolan så åker vi till östra tror jag. Ska få på mig såna EKG sladdar, så ska jag gå runt med det i ett dygn och sedan ta av det. Får se om hjärtat mår bra. Lite störande när töntiga killar säger att jag skolkar fastän jag är på lektion, fast bara inte samma som dom. Jag sitter hos en special lärare eller vad man ska kalla det, så jag pluggar osv lika mycket som alla andra. Jag fick ig-varning i alla ämnen när jag var sjuk så länge, och fixat 13 ämnen nu. Så snart är jag ikapp.

Nä nu måste jag plugga, ha en bra dag!
Förresten, grattis till fina Anna som fyller år idag!

 
Jag idag då...

 

Av Alexandra Karlsson - 13 december 2011 10:25

Godmorgon, hur är det?

Jag ska gå till skolan om en stund, då blir det lunch med mina fina vänner och sedan lektionlektionlektion och inget annat.
I eftermiddag blir det plugg, annars händer det inte så mycket. Nu ska jag äta något och sedan åka till skolan.

 

Ha en fortsatt trevlig dag!

 

Av Alexandra Karlsson - 4 december 2011 23:16

Har precis kollat tre avsnitt av Elsas värld, och nu ska jag sova tänkte jag.
Imorgon blir det ingen skola, men senare på dagen ska jag till doktorn.
Upp vid sjutiden imorgon för att titta på julkalendern, myyys.
Det är ju bara 20 dagar kvar nu ju, sen kommer tomten :3
Godnatt!



   

Presentation


För att följa mig dagligen gå in på nattstad.se/alexandrakarlsson.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards