alleyballey

Alla inlägg under juli 2011

Av Alexandra Karlsson - 17 juli 2011 19:56

igår träffade jag erica, då tog vi några kort som jag tänkte visa nu...
  erica   meee   erica   meee



och idag var vi på Ullared!!! det var  as najs!
köpte massa nytt som det kommer komma bilder på sen!!
vi ko till ullared halv tio och åkte hem kl 2.. JAG E TRÖTT NU.
i bilen till ullared:  

Av Alexandra Karlsson - 15 juli 2011 15:32

hallååje!
just nu sitter jag och lyssnar på Man Down, och har precis duschat! härligt.
ikväll ska vi fira min syster och hennes p-vän för dom fyller strax år så då ska jag baka en kladdkaka som efterrätt. muuuuums! jag mår faktiskt inte så bra idag, mådde illa imorse och känner mig lite seg. förut kollade jag på film,de va mys!
och igår kollade jag å erica på One missed call, å ni måste se den. den var jättebra!!! höll för ögonen en gång. innan vi kollade på filmen så  åt vi kebab!! asagott!

men nu ska jag iaf måla naglarna lite!   bild från igår ;D

Av Alexandra Karlsson - 14 juli 2011 13:09

tjü! hur e det? här är det lite segt, är vädigt trött och rastlös.
Idag gick jag upp halv10 så åkte jag och pappa och tvätta bilen,handla mat till ormen,sen  åkte vi och handla mat till helgen. så kom hem vid 12 eller något igen. och nu vet jag inte vad jag ska hitta på, ska nog ta en dusch om en stund! härligt.

igår: gick upp till mamma å plockade massa goa bär, muuums! och så gjorde vi lite gelé.
sen blev jag medbjuden till mina grannar, så då blev det grillat! muuums det också.
och se på kvällen gick jag till pappa.hade tråkigt så tog massa bilder, bjuder ;D

             

Av Alexandra Karlsson - 13 juli 2011 12:15

godmorgon! sovit gott? jo tack jag med!


idag är en såndär vara hemma dag, fast idag ska jag nämligen jobba typ,
eller jag ska iallafall tjäna pengar. jag ska klippa gräset, å det har jag adrig gjort innan så vi får se hur det går.
-vad ska du ha pengarna till?
-jo,det är nämligen så att på söndag ska jag till ullared!


så att jag ska spara ihop MAAAASSA pengar till det! det ska bli fettkul, fast lite jobbigt
fast nä, ska bli skoj! Igårkväll/natt kollade jag på en film, Letters to juliet. den va grym!
humår-kärleksfilm ungefär, tycker att du ska se den om du inte gjort det!



ni anar inte hur mycket jag diggar denna låten? älskar den verkligen!!!!






Ångra aldrig något som en gång fått dig att le

Av Alexandra Karlsson - 12 juli 2011 22:40

hallllååådär!
idag har jag varit i stan med Hanna! fett mysigt asså! vi skulle tagit tåget som gick kl 12 men vii missa den så vi fick vänta en halvtimma, å sen så stanna den i liseberg typ 10 minuter, segt jao. Vi gick och kollade på kläder som vanligt och sen fikade vi, muuuums! tackar för en go dag!          
    jag :D  

Av Alexandra Karlsson - 11 juli 2011 18:56

helt seriöst nudå, JAG GRINAR av att jag har så tråkigt och å vrålhungrig :O
och så sitter jag och tröstar mig själv med mackor, ni kan inte ana asså, känns som att jag snart sitter i ett hörn och gungar.. waaaiiit,ska bara hämta en till macka!
såååååå.måste säga förlåt och inte förlåt för att jag inte bloggat.. för det första så har jag varit borta i 5 dagar tror ja så inte kunnat ha tillgpng till dator, och sen orkade jag faktiskt inte.. OCHdet säger jag förlåt för!

nä nu orkar ja inte mera, och nu har pappa äntligen börjar med maten, shiiiiiihu!

ungefär såhär känner jag mig nu:
 

Av Alexandra Karlsson - 3 juli 2011 00:32

halloj! ASGRYM DAG

igår somnade jag på soffan kl 12 (natten) och halv 5 vaknade jag av att jag låg på golvet. så gick in å la mig i min säng och typ 5 min efter hör jag min syster duscha aså hon skulle till stockholm df hon gick upp tidigt. och sen kl 6 plingar det på dörren å jag tänker liksom '' vafan e detta ? vem fan kommer kl 6 ? '' så då vakna jag. Kl 11 kom mamma in och sa att hon går och lägger sig en stund å jag ba aaaaaaa visst men de minns jag inte. så sen vaknade jag HELT kl 12 (på dagen) igen. Så fick en go frukost av mamma och bara tog på mig kortbyxor å linne så drog vi till frölundatorg! Kan säkert fixa bilder imon. Jag köpte shorts, byxor, 2linnen och en tröja. Sen köpte vi mcdonalds så åt vi de hemma. så har spenderat min tid med mamma idag fast träffade pernilla i typ 2 timmar ba sen träffa ja några andra men orkar inte förklara det. OCH sen gick jag hem! myyyyste med familjen på altanen!

waah orkar inte skriva mer xD

  naturliga jag x)

Presentation


För att följa mig dagligen gå in på nattstad.se/alexandrakarlsson.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Välkommen till min blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards